Місто:
+38 044 490 45 40 +38 067 361 55 00
Місто:
Яке місто ближче до вас?

Гарантія та повернення

 

Компанія «Аквантис » є ексклюзивним постачальником систем очищення води Bluewater, питних систем Waterlogic, систем структурування води Grander, приладів озонування води Sip. На усі товари ми надаємо офіційну гарантію заводу-виробника, яка підтверджує зобов'язання цілісності і справності товару, і відсутності в ньому заводських дефектів. Тому при отриманні товару є обов'язковим його огляд на предмет пошкоджень або дефектів, а також важливим є його правильна експлуатація при запуску.

Гарантія на системи водопідготовки становить від 12 місяців. Стандартний договір Сервісного обслуговування збільшує термін гарантії до 3-х років. А під час підписання Договору Сервісного обслуговування на 3 роки покупець отримує розширену гарантію до 3-х років.

ВАЖЛИВО. Самостійний монтаж системи не дає гарантію на коректність її роботи, тому ми настійно рекомендуємо скористатися професійним монтажем і пуско-налагоджувальними роботами наших майстрів. Складна електроніка систем вимагає до себе професійного підходу і повинна виконуватися сертифікованими інженерами. У разі виходу з ладу системи з вини монтажу, проведеного не сертифікований компанією « Аквантис » фахівцями, Гарантія на продукт анулюється. У такій ситуації компанія « Аквантис » прийме на ремонт систему, згідно прайс-листу на ремонт нашої продукції.

 

За виконанням гарантійних зобов'язань ви можете звернутися в офіс, в якому відбувалася покупка або в головний офіс компанії (м.Дніпро). Обов'язковим документом для безкоштовного гарантійного обслуговування є гарантійний талон із зазначенням моделі системи, гарантійного терміну, дати продажу товару, печатки компанії. Тому велике прохання зберігати його протягом всього терміну експлуатації.

Телефони та адреси, за якими ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням:

м. Дніпро вул. Толстого, 9; (056) 372-45-40
г. Дніпро вул. М. Грушевського 3Б (067) 372-45-40

Термін гарантійного ремонту визначається майстром і повідомляється покупцеві після діагностики обладнання.

У разі складної поломки, коли система вийшла з ладу з вини виробника і сервісний центр не може відремонтувати систему, що знаходиться на гарантійному обслуговуванні, ми зробимо обмін товару на аналогічний або повернемо його вартість. У цьому випадку разом з товаром необхідно надати гарантійний талон, виданий нашою компанією.

 

Згідно з документом «Закон про захист прав споживача » ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після покупки. Важливо, щоб товар при цьому мав той же вид, що і при продажу, тобто не має подряпин і відколів, потертостей, був укомплектований в заводську упаковку зі збереженням всіх ярликів і заводського маркування.

Повернення питних систем Bluewater, Waterlogic і Ecowater включає в себе повернення апарату і змінних елементів, якщо вони не були використані. На змінні елементи (фільтри і мембрана), які були використані, умови повернення не поширюються.

Будь повернення товару здійснюється після огляду товару нашим фахівцем і підписання ним документа про повернення.

Гарантія на товар надається за паспортом товару і відповідно до гарантійної політикою виробника. Термін гарантії, який вказаний в описі товару, підтверджується договором або паспортом на товар.

 

На жаль в ряді випадків, коли придбаний у нас товар має нетоварний вигляд, порушені правила експлуатації товару, коли товару були навмисне нанесені ушкодження (подряпини, вм'ятини), при ушкодженнях, пов'язаних з аварійним підвищенням напруги в мережі або використанням товару не за призначенням або якщо товар прийшов в непридатність унаслідок його природного зносу безкоштовний гарантійний ремонт надано бути не може.

Loading...